FAZUP NL

FAQ en Contact

Bekijk eerst de meest gestelde vragen voordat u contact opneemt met onze klantenservice !

Fazup compatibiliteit

WAT ALS MIJN TELEFOON NIET GEPLAND IS VOOR TESTEN ?

KAN IK MIJN BESCHERMHOES GEBRUIKEN ?

KAN DE PATCH WORDEN GEBRUIKT OP EEN TABLET, EEN COMPUTER OF EEN WIFI-BOX ?

KUNNEN WE DE PATCH GEBRUIKEN OP EEN SLIMME METER ?

KUNNEN WE DE FAZUP PATCH OP ANDERE APPARATEN GEBRUIKEN ?

Fazup patch installatie

MIJN GEREEDSCHAP BEVAT SOMMIGE VAN DE IN DE GIDS AANGEGEVEN COÖRDINATEN NIET (A11, F0...)

WAT BETEKENT DE "XX" POSITIE ?

DE PATCH "STEEKT" UIT AAN DE ONDERKANT EN/OF ZIJKANT VAN DE TELEFOON, IS DIT NORMAAL ?

IK HEB EEN BESCHERMEND GLAS OF FOLIE OP DE ACHTERKANT VAN MIJN TELEFOON, KAN IK DE PATCH DAAR OVERHEEN DOEN ?

De Fazup patch

HOE LANG BLIJFT DE PATCH ZITTEN ?

IS DE PATCH HERPLAATSBAAR ?

Levering

LEVERINGSTIJDEN

IK WIL MIJN LEVERINGSADRES WIJZIGEN/CORRIGEREN

MIJN PAKKET VOLGEN

MIJN PAKKET IS GEMARKEERD ALS GELEVERD, MAAR IK HEB HET NIET ONTVANGEN.

MIJN BESTELLING IS ONVOLLEDIG

Bestel

IK WIL MIJN BESTELLING ANNULEREN.

IK MISTE DE SPECIALE AANBIEDING AAN HET EIND VAN MIJN BESTELLING EN ZOU ER GRAAG VAN PROFITEREN

IK WIL MIJN BESTELLING TERUGSTUREN EN MIJN GELD TERUG

SERVICE NA VERKOOP

IK HEB EEN PROBLEEM MET MIJN GSM EN IK DENK DAT HET VERBAND HOUDT MET HET GEBRUIK VAN DE PATCH (BATTERIJ RAAKT SNEL LEEG, NETWERKPROBLEEM, TELEFOON OVERVERHIT...)

"TEVREDEN OF TERUGBETAALD" GARANTIE

Andere wensen