Als uw telefoon niet ontworpen is om getest te worden, kunnen wij u een alternatieve oplossing bieden.
De Fazup-patch werkt "technisch" met alle mobiele telefoons, de patch blijft dezelfde en alleen de positie ervan verandert naargelang de telefoons.
Het bevindt zich altijd onderaan de telefoon (min of meer laag en min of meer gecentreerd, rechts of links).
Voelt u enig ongemak zoals hoofdpijn, oorsuizingen, slaapstoornissen, verhitting van de telefoon, verhitting van het oor, tintelingen?
Als u er last van hebt, kunt u de patch met plakband op de standaardpositie hieronder plaatsen, zonder de kleeflaag eraf te trekken (anders is de patch niet herbruikbaar), om de evolutie van uw gevoel te noteren.
U kunt de positie van de patch gemakkelijk veranderen naargelang uw gevoel, wij kunnen u daarbij helpen indien nodig.
Het is van essentieel belang een beschermend hoesje te gebruiken om de patch te beschermen tegen slijtage en om hem op zijn plaats te houden.
Als de metalen plaat of magneet niet in contact staat met de patch, is er geen interferentie met de patch.
Als u dit soort magnetische accessoires gebruikt, plaats ze dan bij voorkeur in het midden van uw telefoon.
Ja, het gebruik van de Fazup patch interfereert niet met draadloos/inductie opladen.
Het gebruik van een beschermend hoesje is verplicht om de patch te beschermen tegen slijtage en scheuren. Alle soorten hoesjes zijn geschikt (behalve metalen hulzen).
Het is belangrijk een hoesje te gebruiken dat de patch volledig bedekt om de levensduur en doeltreffendheid ervan te behouden.
De mobiele telefoon is de sterkste bron van blootstelling aan de golven en het dichtst bij de hersenen en het lichaam. Daarom werken wij momenteel alleen aan deze oplossing en geven wij voorrang aan de ontwikkeling van de reeks mobiele telefoons die compatibel zijn met Fazup.
Tablets/computers/boxen worden zwakker blootgesteld aan wifi (minder krachtige golfstraling en op afstand van het hoofd).
3G/4G-tablets stralen meer dan wifi, maar nog steeds op een afstand van het hoofd.
Om de blootstelling aan het lichaam te beperken, moeten deze apparaten zo ver mogelijk weg worden gehouden (leg ze niet op de knieën of de buik, maar gebruik ze op een tafel of een dik kussen).
Maar ook al bieden wij onze oplossing alleen voor mobiele telefoons aan, toch is gebleken dat veel mensen die nogal gevoelig zijn voor golven ons product hebben getest door een pleister te plakken op de apparaten die hen in het bijzonder storen, met zeer positieve resultaten op de verschillende gevoelde ongemakken.
- Op een tablet:
Het wordt aanbevolen om de plaatsing van de patch op uw tablet te optimaliseren. Meestal zitten de antennes op de achterkant, de onderkant, rechts en/of links. U kunt de patch op de achterkant van uw tablet plaatsen, helemaal onderaan, gecentreerd. In het ideale geval plaatst u 2 patches (rechts en links). U kunt uitzoeken waar de antennes zich op uw tablet bevinden.
- Op een laptop:
De computer kan worden gebruikt als werkstation, d.w.z. met een scherm, een toetsenbord en een externe (bekabelde) muis om de computer en dus de wifi en de elektrische bron ver genoeg weg te houden.
U kunt een Fazup-patch naast uw computer plakken en/of een patch onder de computer.
- Op een wifi box:
Het is raadzaam de doos zo ver mogelijk van uw belangrijkste leefruimten te houden. U kunt een patch bovenop uw kastje of in de buurt van de antenne plaatsen als u de locatie ervan kunt bepalen.
De slimme-meter is een zeer lage bron van blootstelling aan golven in vergelijking met telefoons.
De Fazup patch werkt technisch gezien met alle toestellen, je moet de plaats van de golfuitstralende bron (antenne) bepalen en de patch erop plaatsen.
Het is mogelijk om een Fazup-patch op dit soort toestellen te plakken, maar we hebben dat niet gemeten zoals we dat voor mobiele telefoons doen.
De Fazup patch werkt technisch gezien met alle toestellen en je moet de plaats van de golfuitstralende bron (antenne) bepalen om de patch in de buurt te plaatsen.
Het is mogelijk om op alle toestellen een Fazup-patch te plakken, maar wij hebben geen metingen verricht zoals wij voor mobiele telefoons doen.
Veel mensen die gevoelig zijn voor golven hebben echter zelf talrijke configuraties getest door een pleister te plakken op de apparaten die hen in het bijzonder storen, met zeer positieve resultaten op de verschillende gevoelde ongemakken.
U kunt de installatieprocedure bekijken door hier te klikken.
Hier zijn de overeenkomstige posities die u moet gebruiken als uw schuimgereedschap geen coördinaten heeft die een letter gevolgd door 0, 10 of 11 bevatten:
Apple iPhone 11 Pro : G1-B2-xx
Apple iPhone 12 Mini : H2-xx-E4
Apple iPhone 12 Pro Max : G1-B10-xx
Apple iPhone 13 Mini : H2-xx-E4
Apple iPhone 13 Pro Max : G1-B10-xx
Huawei Honor 10X Lite : i2-B10-E1
Huawei P40 Lite : i2-B10-E1
Huawei P Smart 2019 : i2-xx-E1
Huawei P Smart 2020 : i2-xx-E1
Huawei P Smart 2021 : i2-B10-E1
Oneplus 8 : H2-B10-F2
Samsung Galaxy A31 : i2-xx-F1
Samsung Galaxy A32: G2-xx-E1
Samsung Galaxy Note 10 Lite : i2-B10-E1
Samsung Galaxy Note 20 : H2-C1-E10
Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G : i2-B1-E10
"xx" geeft aan dat slechts 2 metalen geleiders moeten worden gebruikt in plaats van 3 (het toestel zal naar beneden en naar rechts of links schuiven, wat voldoende is om de patch te positioneren).
"xx" geeft aan dat slechts 2 metalen geleiders moeten worden gebruikt in plaats van 3 (de telefoon zal onderaan en aan de rechter- of linkerkant liggen, wat voldoende is om de patch te positioneren).
Zie onze gebruiksaanwijzing.
Bij sommige telefoonmodellen, vooral iPhones, kleeft de patch aan de onderkant en/of zijkant van de telefoon. Dit is heel normaal en je moet de positie niet veranderen omdat het de effectiviteit van Fazup vermindert.
Het is absoluut noodzakelijk een beschermend hoesje te gebruiken dat de rand van de telefoon bedekt, om de patch volledig te beschermen tegen slijtage.
De patch kan op de rand van uw headset of de oplaadaansluiting worden geplaatst, maar mag deze niet bedekken.
Een gebroken ruit vormt geen probleem voor de doeltreffendheid van de patch of voor de toepassing ervan.
Het achterste beschermglas zal niet toestaan dat de patch correct wordt aangebracht om 2 redenen:
- de dikte van het glas verplaatst de patch weg van de antenne van de telefoon en vermindert de effectiviteit ervan.
- De dikte van het glas belemmert ook het aanbrengen van de patch, die bij veel modellen aan de onderste kromming/rand van de telefoon blijft kleven.
Bovendien is het essentieel om een beschermend omhulsel te gebruiken om de patch te beschermen. Het is mogelijk om Fazup te bedekken met een beschermend glas, maar als de patch niet volledig bedekt is (patch die uitsteekt op de kromming/rand van de mobiel), dan zult u een extra beschermend omhulsel moeten toevoegen.
Als uw beschermfolie erg dun is, kunt u er Fazup overheen leggen.
U moet een beschermend omhulsel gebruiken dat de pleister volledig bedekt.
De Fazup patch is bedoeld om gedurende de hele levensduur van uw mobiel te worden gebruikt. U zult de patch moeten veranderen als u van telefoon verandert.
De enige voorwaarde is dat een beschermend hoesje wordt gebruikt dat de patch volledig bedekt om hem tegen slijtage te beschermen.
De patch is niet herplaatsbaar omdat hij zeer goed kleeft en lang moet blijven zitten op een mobiel. Zelfs als men erin slaagt het af te pellen, breekt" het de structuur van de geleidende inkt waaruit de antenne is opgebouwd (door de patch scherp te buigen om het te verwijderen) en de doeltreffendheid ervan wordt dan veranderd of teniet gedaan.
Uitzondering: mobielen met de bijzonderheid dat zij een glas/zacht oppervlak hebben met zeer weinig kleefkracht, waardoor de pleister gemakkelijk en voorzichtig kan worden verwijderd
Het verzendingsbeleid kan worden geraadpleegd bij de aanbiedingen die op de site beschikbaar zijn op het moment van de bestelling.
Onze pakketten worden vanuit Frankrijk binnen 1-2 werkdagen verzonden en vervolgens binnen 2 tot 5 dagen geleverd voor Nederland, Europa en Zwitserland, 5 tot 15 dagen voor de rest van de wereld (indicatieve tijden van de Post).
Indien u een fout opmerkt op uw leveringsadres en dat uw bestelling nog niet verzonden is, gelieve dan uw bestelnummer en de aan te brengen wijziging te vermelden.
Als u uw bestelling met PAYPAL hebt betaald, is het verzendadres dat wij in aanmerking nemen het adres dat u op onze site hebt ingevoerd toen u uw bestelling plaatste en niet het adres dat op PAYPAL is geregistreerd.
U kunt uw pakket volgen op de website van de Post Office, een link wordt u per e-mail toegezonden wanneer het pakket is verzonden.
Als u uw tracking link niet hebt ontvangen, controleer dan uw spam e-mails.
U kunt contact met ons opnemen als u deze informatie niet kunt vinden:
Wij verzoeken u om geduldig te zijn, vaak worden pakketten als bezorgd aangemerkt maar komen zij pas de volgende dag bij u aan.
Het kan ook gebeuren dat de postbode in de verkeerde brievenbus zit, vragen" aan de buren werkt vaak om het pakje terug te vinden. Tenslotte kunt u contact opnemen met uw postkantoor om meer te weten te komen, of zelfs om uw pakket terug te vinden.
Als u desondanks uw pakje niet kunt vinden, neem dan contact met ons op.
Als u merkt dat er iets ontbreekt in uw bestelling:
Ontbrekende patches : ga niet alleen af op het aantal patches dat op de sticker op uw doos staat. Gelieve de zakken met uw patches te openen en te controleren of de ontbrekende patch(s) niet gewoon overlappend is/zijn. Kijk ook in de binnenkant van de envelop, want soms worden een of meer patches aan een apart zakje of zakjes toegevoegd.
Het (de) ontbrekende lapje(s) kan (kunnen) aan het einde van uw bestelling onder uw doos worden geschoven, tussen de kartonnen bak en de hoes. Gelieve de 2 elementen van de verpakking (de tray en de hoes) te scheiden, het zakje met de patch moet er zijn.
Als u inderdaad een element mist, bewaar dan alle onderdelen die u hebt ontvangen en neem contact met ons op.
Onze verwerkings- en verzendtijden zijn snel, dus laat het ons zo snel mogelijk weten.
- Als uw bestelling is verzonden:
zie het gedeelte "Ik wil mijn bestelling terugsturen en mijn geld terug" hieronder
- Als uw bestelling niet verzonden is:
U kunt contact met ons opnemen door te klikken op contacteer ons
Om logistieke redenen kunnen we een deel van een bestelling niet annuleren.
Wij zullen daarom de gehele bestelling annuleren, zodat u deze opnieuw kunt plaatsen.
Neem dan contact met ons op via het gedeelte Ik wil mijn bestelling annuleren" hierboven.
Om logistieke redenen kunnen we een bestelling niet wijzigen. Indien u dit wenst, en uw bestelling is nog niet verzonden, zullen wij overgaan tot een annulering van de bestelling in haar geheel, zodat u deze opnieuw kunt plaatsen.
Neem contact met ons op via de rubriek Ik wil mijn bestelling annuleren" hierboven.
Als uw bestelling al verwerkt/verzonden is:
Wij kunnen u patches per eenheid aanbieden, zonder het applicatiesysteem. De prijs zal niettemin hoger zijn als gevolg van de verwerkings- en verzendkosten, d.w.z. 15€ IBTW/patch.
Neem contact op met onze dienst na verkoop in de rubriek hieronder: "Ik heb al een Fazup-toepassingssysteem en ik wil alleen patches bestellen".
Als u uw bestelling wilt retourneren, heeft u een wettelijke termijn van 14 dagen.
Deze termijn wordt door Fazup verlengd tot 30 dagen in het kader van ons tevreden of terugbetaald" aanbod.
U moet uw aangifte met het onderstaande formulier doen.
Hier is het retouradres:
ESAT de Sens / Fazup
Bestelnummer (verplicht)*
67 rue Carnot
89100 Sens
Frankrijk
Traceren is verplicht - geen aangetekende post.
*Dit nummer vindt u onder het formaat NLXXXX in de bevestigingsmail die u na uw bestelling hebt ontvangen. Als u het niet kunt vinden, neem dan contact op met onze klantendienst. U kunt uw aankoopfactuur of afleveringsbon of bewijs van bestelling bij uw retourzending voegen om uw bestelling te identificeren.
Wij bieden geen retourlabel, maar wij vergoeden de portokosten die u bij uw bestelling hebt betaald als u geen gebruik hebt gemaakt van de gratis levering.
Geef uw retourzending aan door op contact te klikken:
Het plaatsbepalingssysteem is essentieel voor de installatie van onze patches. Daarom verdient het de voorkeur uw schuimrubberen positioner (inclusief de plastic dop) en de metalen geleiders te bewaren. Als u een of meer extra patches nodig hebt, neem dan contact op met onze klantendienst, wij kunnen ze u aanbieden voor de prijs van 15€ per stuk.
Als u een van de volgende problemen ondervindt: abnormale ontlading van de batterij, oververhitting van de telefoon, netwerk- of wifi-probleem, gps, trage toepassingen, diverse bugs... moet u een geforceerde herstart uitvoeren (en niet een klassieke herstart - uitschakelen en inschakelen - wat geen enkele storing verhelpt). Om dit te doen :
Android-telefoons: Druk de aan/uit-toets EN de volumetoets minstens 10 seconden tegelijkertijd in, totdat de telefoon wordt uitgeschakeld en vervolgens opnieuw opstart (scherm licht op).
iPhone:
- Tot iPhone 7: Houd de knop Volume in en de aan/uit-slaapknop tegelijkertijd ingedrukt totdat de telefoon uit- en weer inschakelt (zonder de balk "uit" te schuiven). Wanneer het Apple logo verschijnt, laat u beide knoppen los.
- Vanaf iPhone 8: druk eenmaal op de knop volume omhoog, vervolgens eenmaal op de knop volume omlaag en houd de zijknop ingedrukt tot de telefoon weer aangaat (zonder slider om uit te schakelen). Wanneer het Apple logo verschijnt, laat u de knop los. Deze manipulatie maakt het meestal mogelijk de min of meer gebruikelijke bugs en storingen te corrigeren.
Als uw probleem uw wifi-verbinding betreft, start uw box dan opnieuw op.
Indien u contact met ons wenst op te nemen: